مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-07اقتصادي

پل زیرگذر بویین میاندشت احداث می شود  


معاون مهندسی و ساخت اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای رفع یکی از نقاط پر حادثه استان اصفهان امسال آغاز عملیات اجرایی و احداث پل زیرگذر بویین میاندشت در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد شاهسوندی با اشاره به پروژه های راهسازی در دست اجرا در غرب استان اصفهان، اظهار داشت: در سال جاری آغاز عملیات اجرایی و احداث پل زیرگذر بویین میاندشت با قراردادی بالغ بر 80 میلیارد تومان در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: این محور یکی از نقاط پر حادثه استان اصفهان است و بر همین اساس احداث پل زیرگذر در این محور برای کاهش حوادث ضرورت دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین به پروژه تونل خوانسار اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز در دستور کار بوده اما متأسفانه اعتبار کافی برای آن تأمین نشده و پیمانکار مطالبات دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: پیگیر تأمین اعتبار برای این پروژه هستیم تا مطالبات و دیون پیمانکار پرداخت شود و عملیات لاینینگ 300 متر باقیمانده از طول تونل به اتمام برسد.

شاهسوندی به پروژه کنار گذر خوانسار اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه در دستور کار است تا به لطف خدا بتوانیم 19 کیلومتر از این مسیر احداث شده و تردد کامیون ها از داخل شهر خوانسار به کنار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل زیرگذر بویین میاندشت احداث می شود  

پل زیرگذر بویین میاندشت احداث می شود